Sunday, October 9, 2011

Ben Ashaari bukak segment lagi!


Cepat ambik peluang ini! Aku juga mengambil kesempatan untuk grab peluang yang ada..hee ^_^..tapi tak tau la kena ngan syarat ke tak..nak tahu lebih lanjut klik je gambar abg ben tu..

Actually, ni first time join segment abg ben..sebelum ni tak sempat walaupun dah lama dah follow abg ben ni..kali ni sementara ada masa aku join..teringin jgk nak masuk bloglist abg ben..dia suruh buat entri baru yang menarik..tapi aku tak tahu ape lagi yang lebih menarik berbanding ngan yang ni...sape-sape yang terbaca tajuk ni mesti berminat kan? kan? kan?

Blog aku ni dah lama..nak dekat dua tahun da...huhu..tapi aku on off je..follower pun tak ramai..sekarang ni nak start serius..harap-harap terpilih la masuk bloglist abg ben nti..=)

So kalau korang berminat boleh la join...time limit sampai pagi esok je..so cepat-cepat la ye ^_^

No comments:

Post a Comment