Sunday, February 19, 2012

Busy Der…

Salam semua~

My second semester dah bermula..and sekarang dah masuk dua minggu..jadual sem ni agak pack…nak post pun agak susah sikit..but I’ll try to find the time to post something..even though nobody visits…hey its ok…I love to write anyway..this is one of my many hobbies ^^..

So..this sem agak kelam kabut..one of my lecturers suka bagi homework..setiap kali kelas mesti ada homework..kalau satu dua soalan I myself don’t mind..tapi ni bagi banyak2 wo…dah la susah..huhu..the challenge of a mathematical student~

And..currently I’m also busy with my other hobby..which is none other crafting…one of my customer ordered 20 cupcake hp charm…that I’ll show you guys next time..hehe..this I don’t mind too because I love doing it..^^..

Setakat ni saja dulu..kena p buat homewrok..hohoho

No comments:

Post a Comment