Thursday, June 24, 2010

Home Sweet Home

Terasa begitu lama da x balik rumah. Mane x nye, dekat 3 bulan jgk aku bertarung kat UIA Kuantan tu x balik2. Setelah habis short sem kt sana aku mengambil keputusan utk bercuti selama 3 minggu ni, x join Village of Knowledge yg department organize. Aku da x sanggup nk duk situ lama2 x balik rmh n nak ambil cuti daripada semua hal2 akademik ni. T_T

Sekarang ni, nak cuti puas2 selama 3 minggu. Walaupun sekejap je, janji cuti. Muahahaha. Malangnya aku x minat bola, kalau x mungkin terisi jgk masa lapang ni kan? Dan sekarang ni aku x tau nak buat ape ngn masa2 kosong kt rumah ni. Nak kerja mana cukup masa sebulan. Aku sekarang ni just blogwalking je. P tengok blog2 org lain. Nak tau jgk ape yg diorang isi kt blog masing.

Setakat ni memang macam2 jenis blog yang aku jenguk. Semua ada tarikan yang tersendiri. Blog aku plak, ape yang menarik ek? >.<  Masih belum terlambat utk belajar. Usaha tangga kejayaan.*cewah* -.-

No comments:

Post a Comment