Wednesday, August 25, 2010

Cikgu-cikgu sekarang perlu ada facebook ke?

Ye..itu persoalan yang berada dalam kepala aku sekarang. Aku tak tahu korang perasan ke tak, kat bahagian tepi belah kanan yang tempat 'people you may know', sekarang ni kebanyakkan nya cikgu-cikgu sekolah aku dulu. Itu kat page aku la. Korang nya aku tak tau la plak kan.

Mula-mula dulu aku tak perasan pun, tapi cam ada satu dua yang muncul. Apa salah nye kan cikgu pun nak ber'FB' jugak. Then tiba-tiba ayah aku add aku dalam facebook ni?@_@. Ok~ mula-mula aku cam selidik jugak, betul ke ni ayah aku punya? Macam betul. Aku accept je la. Mak aku da lama da ada, siap tanya aku dan adik aku lagi.

Part mak aku tu aku tak pelik la sebab mak aku selalu je bukak laptop masuk internet. Yang part ayah aku ni memang aku terkejut sebab ayah aku mane layan internet sume2 ni.*fyi dua2 parents aku cikgu ye*. Tapi xde la sampai x reti nak guna komputer ni. Ayah aku siap pegang makmal komp lagi kat sekolah.*sampai sekarang aku tak tanya lagi kenapa ayah aku bukak FB.* Jangan salah faham plak ingat aku tak call rumah. Baru je pagi tadi borak ngan ayah ^_^, tak terlintas plak nak tanya. Huhu..

Cuma baru kejap tadi macam terlintas di fikiran aku *cewah~* persoalan di atas. Sebab setiap kali refresh hompage FB lain-lain cikgu yang muncul @_@. Aku xde la plak terdengar dan terbaca mana-mana blog pasal isu ini. Nanti nak tanya ayah aku lah. Hoho...

Gambar from mr.google ye kawan2 ^_^v

2 comments:

  1. hehe ok lah tu ayah ko nak layan facebook..
    mak aku siap stalk foto2 kat page aku kot! :)

    ReplyDelete
  2. ini seriyes wehh... cikgu2 mace pakat ado fb blako doh... aduhhh.. xdok dohla privacy..he3 fyi, ma aku pon ado fb doh loni.. maju doh sek dio...=) (maaf kepada yg x paham...huhu)

    ReplyDelete