Monday, August 16, 2010

Dengan bangganya, kupersembahkan~

Jeng jeng jeng!

Hehehehe ^_^. Amacam? oki x layout baru saya? *da sopan la plak skg ye~ -.-*. Bukan senang tau nk wat semua tu. Satu persatu aku p gali cara2 nak buat semua ni tau! And mekacih bnyk2 la kat encik internet sbb mudahkan aku cari semua ini.

Jeles tak? Sila la jeles ye kamu2 sume >.< *giler poyo -.-*

Semua ini tak akan ada tanpa bantuan beberapa org individu yg pro gler2 dlm blog design nih! Thanks so much for teaching and allowing to use some of your design ^_^.


You guys boleh la p site2 ni. Diorang punye tutorials senang je nak paham. Tak susah pun. And boleh la korang amk design2 yang cantik2 kt situ sbb diorang kasi free jek ^_^. Salah satu site tu ade la kasi aku inspirasi dalam tema layout aku ni. *Da xde idea, p amk la idea org ye?*

Insyaallah, jika ada kesempatan, aku turunkan ilmu2 yg aku dapat sikit2 ni semasa create layout ni kt korang ye ^_^. Tak susah pun, tapi bnyk keje la. Tapi sape2 yg pernah belajar html lagi la senang nak paham, nak betul sana sini ikut suke pun senang je. Bagi aku ok la sebab pernah belajar sikit2 html n xml nih ^_^. Tapi jgn risau, site2 kat atas tu da bagi tutorial yg terperinci da, boleh je buat. Unless korg x paham English tu x dpt den nk tolong -.-.

No comments:

Post a Comment