Friday, August 20, 2010

Perempuan dan Shopping, bagai isi dgn kuku!

Semua org pun akan setuju ngn statement tu. Lagi2 klau ada sale. Fuh, memg sah2 kena p shopping nye! Sape yg tak setuju x payah angkat tgn =P. Hehe..aku pun tak terkecuali. Suka sgt pergi shop. Tapi ngn status student ni, aku hanya mampu window shop je T_T. Tak semua brg mampu beli unless my mom give me some money when we went for shopping @_@.

Tapi ngan trend skrg, x payah kuar pun da leh shopping. Aik?cmne tu? Tak yah la buat muka pelik cmtu~ -.-. Online shopping la. Oooo~ buat2 tak tau lak -.-. Dalam awal tahun ni kot aku da addicted ngn online shop ni. Kenapa? Sebab lagi senang kot. Yg wat aku interested
  1. tak payah susah nak kena kuar. Duk ngadap depan lptp je
  2. harga lebih murah berbanding ngn kat kedai.
  3. senang nak cari ape yg kite nak. Nama lg internet kn?klik klik jumpa. Walah!
Korang da pernah try beli online tak? Setakat ni baru skali je aku dapat beli. Itu pun contact lense yg drpd korea nye brand. *nanti aku post entry pasal lense tu >.<*. Kawan2 aku ramai je beli online. Mcm2 yg korang boleh beli online ni. Skrg pun da ramai tauke2 malaysia bkk bisnes online ni. Jadi senang la korang nak beli pape nanti. Order then tggu je esok lusa sampai ^_^.

No comments:

Post a Comment