Friday, November 26, 2010

Bleach fans put up your hands

Weeeeee!!!! Sapekah di luar sana yang minat Bleach???Jangan tak caye, aku pun satu geng ngan korang jugak >.< hehehe....


Boleh caye tak muka tu minat Bleach? yang oren tu aku,sebelah tu kawan aku. Malang nya kawan aku yang tu tak minat ngan kartun2 nih. Haha.Blog pinky semacam,profile picture pun letak gambar bear, tapi tuan nya hardcore fan Bleach. Jeng jeng jeng... dont be surprise~ never judge a book by its cover (bab kata omputeh ler).

Erk...kot ada orang tak tau Bleach ni ape, meh aku terangkan. Bleach yang dimaksudkan disini bukan clorox atau bahan2 peluntur yang digunakan oleh kebanyakan rumah. Yang aku maksudkan ialah manga atau anime yang dicipata oleh Tite Kubo. Sebut pasal manga mesti lah orang jepun yang buat.

Ni dia...hehe

Itu baru suku daripada jumlah watak2 yang ada dalam anime tu. Yang ni kira main characters la. Manga dia sekarang ada 427 chapters. Anime nye plak ada 298 episod. And both manga and anime still on going.Fuhh -.-. Memang banyak dan belum habis lagi cerita die (one piece lagi la banyak -.-).
Ni plak separuh daripada watak2 yang lain....


Anyway, aku mula2 ikut citer ni melalui anime. Masa darjah berape entah nampak kat tv. Tapi dulu tak tau pape. Then bila masuk u, kawan aku ada citer Bleach ni dari episod 1. Bosan2 aku layan. Bila da minat aku start download episod2 yang kawan aku xde sampai la sekarang. Tapi citer dia panjang sangat dan kejap je per episod T_T. Awal2 dulu xpe la...sekarang ni aku memang tak sabar nak tahu ending die-macam mana Aizen tu dikalahkan. Sebab sampai sekarang tak kalah2 lagi (kalau sape2 yang ikut anime la).

main character - kurosaki ichigo

So, konklusinya aku p cari manga dia. Muahahaha. Manga lagi cepat daripada anime sebab Bleach asal daripada manga. Kebanyakan anime semua asal manga. Puas hati aku lepas baca. Ingatkan lepas Aizen kalah citer nya habis. Rupa2nya belum sih @_@. Panjang lagi citer die..huhu... Tmabah2 pulak sekarang anime cam berhenti kejap dengan story line dia, duk tayang benda lain buat sementara waktu. Frust betol.. Pape pun, aku memang minat Bleach ni. Haha...

2 comments:

  1. bleach. tgk parang pnjang tu ja. hehe x tau ap nm benda tu. nmpk cool

    ReplyDelete
  2. nil- haha.. parang tu nama nya zanpaktou..;p

    ReplyDelete