Tuesday, November 30, 2010

Jadi cam burung hantu daa...

Malam berjaga siang tidoq! Memang macam burung hantu. Ye, aku tahu bukan burung hantu je yang sifat nya begini. Ada lagi haiwan2 lain tapi aku nak guna burung hantu jugak! Hehe...sebab aku ada jumpa ni~ Jeng3!

comel tak? mcm aku...;p

Haha..poyo giler! Tapi, sejak aku tengah cuti semester ni memang aku hidup cam burung hantu kat rumah ni. Malam berjaga sampai 2-3 pagi, siang plak aku tido sampai tengahari. Nak dekat zohor baru bangun. Uihhh..apa nak jadi ngan aku nih -.-. Ni la aku kat rumah. Kalau orang lain kat rumah tidur banyak konon nya nak qada' tidur tak cukup masa kat campus, aku plak memang sengaja tidur lewat bangun lewat. Subuh of course la aku bangun =p.Lepas tu tidur balik huhu.

Memang tak elok tabiat aku ini T_T.




No comments:

Post a Comment