Monday, November 29, 2010

Harry Potter 7 part 1...Aha!



Weeeee!Tak sabar aku nak tengok! Erk...aku tau korang da lama tengok movie ni. Aku belum lagi...huaaaa T_T. Kat sini tak ada kemudahan pawagam2 itu....Tak ape. Tengok movie ni akan menjadi list utama aku bila da sampai Penang nanti. Ngeh3...

Harry Potter 7 atau nama penuhnya Harry Potter and the Deathly Hollows - lama gila aku tunggu movie ni keluar. Da berapa kali aku duk ulang baca buku tu @_@. Syok giler masa baca buku dia. Tambah lagi dengan movie Harry Potter kali ni akan ikut buku betol2 sejibik, fuih lagi la syok. Aku tak kisah dia nak buat berapa part pun. Haha...

Tapi, awat part 2 bulan 7 tahun depan baru nak kuar T_T...lama giler gap tu...lepas tengok yang ni duk tunggu second part pulak. Aduihhh.. 

No comments:

Post a Comment