Tuesday, July 13, 2010

Cable telefon rumah dicuri LAGI!

Ape punye orang, curi satu hal, curi plak phone cable. Bukan sorang yg kena, beberapa kawasan perumahan yang dia wat naya!

Marah nih!

Mane tak nye, aku ada lagi dua hari cuti kat rumah sebelum balik campus. Thanks a lot to them my last 2 days at home are so damn boring @_@.

Boring satu hal,

Aku plak nak register subjek keesokan hari nye, malam sblm tu diorang curik! Aku da la tgh download WGM. Putus fius betol.

Masalah nye,

Ni entah kali ke berapa cable phone kena curik. Dulu telekom cam agak cepat la jgk ganti balik. Then bila da semakin kerap kena curi, makin lambat telekom p baiki. Sebelum ni ade dekat 2 mggu jgk diorang baiki. And sekarang ni entah berape lama baru diorang baiki T_T.

Luckily,

Aku da de kat campus, bleh la nk on9 skg ni. Kesian adik aku, da x leh nak on9 da. Elok jgk tu, aku tgk die da start kemaruk ngn FB. Balik skolah trus ngadap FB. Isk3~

No comments:

Post a Comment