Friday, July 23, 2010

Nama bertukar -.-

Huh! Amik ko!Muahahaha! *da x betol plak aku ni @_@*

Seperti yang anda telah lihat, nama blog aku telah ditukar oleh aku *sape lagi kan?* simple and memang itu nama aku. Dgn kreatif nye aku singkatkan gabungan nama penuh and nickname aku di atas tu. Hebat x? *poyo je aku ni* Caye x tu singkatan nama penuh n nickname aku? Yg kenal aku mesti la caye~ hehe >.<

Kalau nama blog ni x unik lagi x tau la tuh. Da nk sama ngn url aku lagi tu. Haa~ok la tu kan? ^_^ Setakat ni nama je yg tukar, layout belum lg. X sempat lor~

Minggu ni memang busy skit dgn assignment yg berlambak ngn tutorial yg bermuka2 *ok, da terover hyperbola*. Esok, eh, pagi nanti insyaallah kul 7.45 a.m jalan p tasik ramai2. Petang tu plak klu jadi p faciteam punye course. Busy tuh~ Pastu keje yg bnyk2 tu x tau bila nk siap T_T

1 comment: