Friday, July 23, 2010

Nama ku bertukar lagi???

Ok2, this time bukan nama blog. Nama blog da ok da. Kali ni bukan aku yg tukarkn, org lain. Sape die tu aku sendiri pn x tau @_@.

Al- kisah nye~

Pagi tadi, aku berjaya jgk join program yg dianjurkan oleh batch aku ni. Yay! *ngade -.-* Tujuan utama nk merapatkn ukhwah yg sedia ada and bg aku, ada tercapai jgk walaupun x 100%. *ok la tu kn?* Best jgk la, mcm2 aktiviti yg memg best n happening.

Then, utk last aktiviti, kitorg yg dibhgikn dlm group kena tulis komen masing utk ahli2 dlm group tu. Penulis dirahsiakn w/pn ada gak blh dicam tulisan sume2 tu -.-. Mcm2 jgk komen n nasihat yg aku dpt n akan aku simpan n cuba baiki kelemahan yg ade.@_@ Dan dlm bnyk2 tu, ada la sorg tulis nama aku - kistina. Ok, yg ni memg aku x tau sape tp yg konpem nye mesti la dr kalangan bro dlm group aku tu.

Seingat aku, last org eja nama aku cmtu masa kt sekolah rendah dulu, x sangka plak muncul balik skrg @_@. Dia komen gak x kenal sgt aku, so xleh nk salahkn die. Nasihat nye harap aku lebih menonjol lepas ni? Owh tidak! I'm a very very very shy person. Ngn kwn2 je duk hu ha lbh. Klu kena present ke ape kt depan memg terketar lutut. Itu memg kelemahan aku n aku sedang membaiki nya. Tapi klu nak suh menonjol tu memg x boleh lor~

No comments:

Post a Comment