Monday, July 19, 2010

Sape ade idea?

Sila jawab soalan itu.

Perghhh~demand la plak. Haha~gurau2...aku skrg ni tgh kusut nak cari idea untuk name blog aku nih. Sebab yg skrg nye cam terlalu common. Ramai yang guna. Isk3

Ini blog nama kena tukar ma~ *jdi cina kejap* >.<

So, tugas aku skrg, cari nama yg unik, yg aku sorang je guna! *cam la xde keje lain, assignment berlambak tgh menunggu -.-* Sila sabar ye kawan2. Aku skg ni tgh pk nak tukar layout blog ni. Nak kena buat satu persatu. Bukan senang nak tukar sendiri. Nak ejas html lg, nak kasi cantik lagi, nak kasi ngam ngn taste aku lagi, and lagi,and lagi~ -.- Aku ada jgk cari blog template yg merata kat internet ni, tapi cam de something x cukup. Tu yg terfikir nak buat sendiri.

Tapi bukan nye senang oi~ xpe! Hendak seribu daya, bukan seribu dalih. Betol x? ^_^

No comments:

Post a Comment